INFORMATIONSSPØRGSMÅL

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Får jeg det samme produkt, som jeg ser på billedet?

Ja, når du bestiller et produkt fra vores webshop, modtager du det, du har bestilt og har set på billedet. I tilfælde af, hvis vi ikke har det samme produkt i samme mærke på vores lager, vil vi straks informere dig via e-mail / telefon. Vi vil så derefter være i stand til at levere produktet i et andet mærke, hvis vi får en bekræftelse fra dig.

Hvor kan jeg se min salgs-kvittering?

Du modtager din salgs-kvittering via e-mail såvel som i dit login-system.

Hvordan kan jeg returnere en vare?

Hos Develo.dk får du en udvidet returret, som giver dig 365 dage til at fortryde dit køb.

Er du af en eller anden årsag ikke tilfreds med dit køb, kan du returnere dine varer indenfor 365 dage.
Hvis du vælger at returnere en vare, og årsagen til returneringen ikke er en fejl begået af Develo.dk, står du selv for forsendelsesomkostningerne. Læs mere

Vil i få varerne på lager, ved de steder som i har oplyst at det er "udsolgt”?

Hvis produktet er udsolgt, og vi ikke længere har det på vores lager, arbejder vi hurtigt for at få det tilbage på lageret – men det hele afhænger af vores leverandør.

Hvor kan jeg sende min ordre?

Vi leverer varer til hele Danmark med enten GLS.